Formació a mida

L’equip de professionals de l ‘IFRS – EE és molt ampli i variat, per això podem i volem oferir a ajuntaments, associacions, claustres de professorat, empreses i a totes les entitats la possibilitat de concertar la formació que necessiteu.

Vos podem oferir:

• Cursos de Monitor/a i de Director/a.
  • Cursos de primers auxilis, RCP, urgències sanitàries, urgències pediàtriques, etc.
  • Coaching.
  • Focusing.
  • Dinàmiques de grups.
  • Resolució de conflictes.
  • Cursos d’educació mediambiental.
  • Cursos d’educació en el lleure.
  • Cursos d’educació social.
  • Cursos de creixement personal.

La formació a mida tan pot ser presencial com a distància, mitjançant la plataforma educativa moodle.

Si desitjau un altre tipus de curs, programa de formació específic, pressupost o qualsevol altra consulta no dubteu en posar-vos en contacte amb la nostra entitat.

Oferim a les AMIPA, col·legis, instituts, entitats i associacions que realitzen activitats dirigides als pares i mares tota una sèrie de xerrades formatives i informatives estructurades per temàtiques. La duració de cada xerrada és de 2 hores.

Les temàtiques poden ser:

• Primers auxilis a casa.
  • Transtorns d’alimentació: l’anorèxia i la bulímia.
  • Les drogodependències i al seva prevenció.
  • Les relacions pares i fills.
  • L’adolescència.
  • La preadolescència.
  • Educació sobre el gènere.
  • Educació afectiva - sexual per a infants.
  • Educació afectiva – sexual per a joves.
  • Normes i límits: El conflicte està servit.
  • Resolució de conflictes.

També podem oferir jornades de formació, cursos, seminaris sobre algunes de les temàtiques abans exposades o demandes més concretes.