Cursos de Director/a

“Els éssers humans patim una espècie d’il·lusió òptica. Ens veiem a nosaltres com a éssers separats, en comptes de com a part d’un tot.”
Albert Einstein

El curs de directores i directors pretén aportar a l'alumne els elements necessaris per fer front a la tasca de coordinació d'un centre d'educació en el temps lliure, una activitat de campament, una colònia de vacances o una escola d'estiu

El curs està format per dues parts. Una primera de formació teorico-pràctica, de 150 hores on es treballen els continguts bàsics per poder desenvolupar les tasques de direcció d'un grup de temps lliure, està composta pel curs de director/a i un centre d’interès. Una segona etapa de pràctiques, de 100 hores, on haurà de posar a prova els coneixements adquirits a la primera etapa formativa.

Els continguts del curs són els següents:

PSICOPEDAGOGIA:

Projecte Educatiu
Avaluació del/la monitor/a
Planificació
Memòria

PEDAGOGIA DE LA FE:

Pedagogia de la fe
Educació en valors

GESTIÓ I LEGISLACIÓ:

Història de l'educació en el lleure
Associacionisme