Qui som?

La Fundació Esplai de les Illes, és una entitat sense ànim de lucre, amb més de 30 anys d'experiència en l'àmbit del lleure educatiu i de les activitats complementàries escolars.

Quins són els nostres orígens?

D'acord amb el que estableix l'Acta Fundacional, la Fundació Esplai de les Illes és constituïda per potenciar les finalitats de l'Escola de l'Esplai (IFRS-EE) i dels Grups d'Esplai de Mallorca (GDEM).

Quins objectius es pretenen?

Els pilars bàsics de les activitats fundacionals, són la feina per a la formació integral en la persona, així com per a una societat amb unes estructures justes i democràtiques que permetin i promoguin els drets i valors de la persona.

A qui ens adreçam?

A les Administracions públiques, centres escolars, AMIPA, empreses, clubs esportius i a totes aquelles entitats i associacions que estiguin interessades.