Activitats extraesportives

Aquestes activitats són una alternativa per tots aquells clubs esportius, que volen ser més que un club, des de la Fundació Esplai de les Illes posam al seu servei la nostra experiència en el camp del lleure i la dinamització infantil i juvenil.

MINI COLÒNIES (2 dies)

Temporalització:

Les mini colònies, es presenten amb el format d'acampada de dos dies, i s'ofereix com alternativa als caps de setmana sense competició o als períodes escolars de vacances.

1r dia: arribada del grup al casal 10:00 h.
        2n dia: sortida del grup 16:00 h.

Lloc:

Aquesta activitat és pot realitzar a qualsevol de les instal·lacions gestionades
per la Fundació Esplai de les Illes.

Activitats:

L'activitat de les mini colònies es presenten com una activitat de tipus més lúdic per als infants i joves i com una alternativa i eina educativa pel temps lliure.

Les mini colònies tindran com a finalitat l'aprofitament de l'estada del grup per conèixer un centre d'interès, i a la vegada emprar el temps lliure com a eina educativa i de diversió.

Els objectius tendiran a afavorir la bona convivència i la relació entre els participants, així com la participació dels mateixos a les activitats. Per aquest motiu l'activitat és realitzarà a una casa de colònies en format de dos dies.

Aquestes activitats, inclouran, tallers, jocs, danses, ginkanes...