Escoles d'estiu

Actualment podem percebre en la nostra societat una clara revaloració del temps lliure. Les persones necessitam més temps d’oci ja que la nostra vida laboral activa comença cada cop més tard i s’acaba abans. D’aquest fet en són especialment partícips els infants i els joves, que disposen cada vegada més d’un major nombre d’hores destinades a activitats de temps lliure que completin les seves tasques quotidianes i la seva formació reglada.

En aquest context les escoles d’estiu han emergit amb força dins el món del lleure, i poc a poc estan adquirint un paper més destacat en l’educació dels infants. Des de la nostra fundació, però, no volem perdre l’oportunitat de transformar aquestes activitats en un temps diferent on els valors educatius impartits facin que, les nostres, siguin activitats que presentin una senya d’identitat pròpia i una manera de fer diferent a les altres.

Descarrega la nova difusió en PDF

Informacions específiques:

Escoles d'estiu 2007:Campos/ Son Ferriol / Son Gibert / Jaume I / Natzaret / Es Coll / Valldemossa

Full d'Inscripció